| Богомаз С. Л., Ковалевская Т. Н. |
Сопровождение процесса социально-психологической адаптации у детей с синдромом задержки внутриутробного роста и развития плода |
| Девликамова О. О. |
Психологические особенности мотивов религиозности личности |
| Егорченко С. П. |
Лудомания: история формирования и современные аспекты |
| Закревский В. Э. |
Планирование жизни как социально-педагогический феномен |
| Запорожченко Н. В., Лисецкая Е. Я., Лисецкий М. А. |
Кинезиологическая коррекция последствий негативных эмоций |
| Косьянова О. Ю. |
Сучасні тенденції і перспективи використання поліграфної методики в психологіч-них дослідженнях |
| Садова М. А. |
Особливості морально-правової відповідальності викладачів вищої школи |
| Саннікова О. П. |
Континуально-ієрархічна модель емоційності |
| Сінєльнікова Т. В. |
Психологічні особливості підлітків – активних користувачів соціальних мереж |
| Токарева Н. М. |
Теоретичний аналіз проблеми моделювання особистісних конструктів у парадигмі когнітивно-соціальної персонології |
| Харцій О. М. |
Творчий компонент в діяльності менеджера |
| Шамне А. В. |
Теоретико-методологічний аналіз сучасних постнекласичних тенденцій у дослідженні категорії та феномену розвитку у психології |
| Білецька Г. А. |
Загальнонаукові компетенції у структурі професійної компетентності фахівця-еколога |
| Беседа Н. А., Бабич Н. Л. |
Роль і місце здоров’язбережувальних технологій в оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів сучасної загальноосвітньої школи |
| Бойченко О. В. |
Сутність поняття «підготовка майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін» на сучасному етапі |
| Варварецька Г. А. |
Результати педагогічного експерименту з формування професійної спрямованості майбутніх фахівців морського та річково-го транспорту |
| Калашник Л. С. |
Соціальне сирітство як невизнана проблема сучасної педагогічної науки в КНР |
| Кічук Н. В. |
Виховання толерантної особистості в полікультурному середовищі |
| Койчева Т. І. |
Роль педагогічного університету у розвитку сучасного суспільства |
| Нагорна Н. В. |
Стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компететності |
| Нестеренко В. В. |
[Підготовленість студентів заочної форми навчання до самостійної навчальної діяльності |
| Осипова Т. Ю. |
Проблема вироблення професійної позиції майбутнього вчителя як наставника |
| Сахарова В. В. |
Залучення іноземних студентів до створення полікультурного середовища |
| Стрижаков А. О. |
Дитина в етнопедагогічних поглядах наталі заглади |
| Тодорцева Ю. В. |
Основні напрямки роботи соціального педагога з обдарованими дітьми |
| Шарошкіна Т. А. |
Погляди К. М. Вентцеля на цілісність виховання особистості |
| Житарюк І. В. |
Методичні особливості викладання теми «тригонометричні функції» у старшій школі |
| Корнещук В. В. |
Методика в професійній освіті |
| Романюк О. С. |
Аналіз методів навчання сучасного англомовного розмовного мовлення в сучасній педагогічній теорії та практиці |
| Огороднійчук І. А. |
Активні методи навчання правового змісту при підготовці майбутніх інженерів |