| Асєєва Ю. О. |
Сформованість підвидів професійних установок у майбутніх фахівців кримінальної міліції |
| Дудкіна К. А. |
Психологічні механізми впливу мультиплікації на емоційну сферу особистості дитини |
| Єгорченко С. П. |
Социально-психологические характеристики жен пациентов с алкогольной зависимостью |
| Закревский В. Э. |
Гуманизация трудовой деятельности профессионала |
| Косьянова О. Ю. |
Про специфіку категоріального апарату при поліграфному дослідженні особистості |
| Лісовенко А. Ф. |
Впевненість у собі осіб з різною схильністю до заздрості |
| Меленчук Н. І. |
Особливості емоційного інтелекту у осіб, схильних і не схильних до авантюрності |
| Пономарюк Л. П. |
Специфіка професійної відповідальності молодших медичних спеціалістів |
| Саннікова О. П., Ульянова Т. Ю. |
Співвідношення показників конфліктності та агресивності |
| Цильмак А. Н. |
Педантизм как интегральная психологическая характеристика следователя |
| Азаров І. С. |
Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх офіцерів збройних сил України |
| Білгородська О. Є. |
Компоненти формування художньо-графічних умінь і навичок дітей 6-7-річного віку у процесі образотворчої діяльності |
| Бойченко О. В. |
Загальна характеристика професійної підготовки та готовності студентів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних методів навчання |
| Буздуган О. А. |
Наступність дошкільного навчального закладу та школи у сімейному вихованні |
| Головска І. Г., Талабішка І. Р. |
Упровадження стратегій критичного мислення на уроках англійської мови |
| Горошкін І. О. |
Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів |
| Кудрявцева О. А. |
Організація самостійної роботи студентів при підготовці індивідуального навчально-дослідного завдання з навчальної дисципліни «основи наукових досліджень» |
| Малік М. В. |
Специфіка діяльності загальноосвітнього навчального закладу інклюзивного типу |
| Павлова В. В. |
Із досвіду організації науково-дослідницької діяльності майбутніх магістрів |
| Пилипюк Т. В. |
Забезпечення творчої самореалізації майбутніх учителів засобами КТД |
| Сладких І. А. |
Розвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчання |
| Шкільова Г. М. |
Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у викладанні галузі «математика» |
| Яблонська Т. М. |
Моделювання як основний метод вивчення ресурсів підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов у системі університетської освіти |
| Якимчук Н. В. |
Відбір та організація навчального матеріалу для формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів засобами інтерактивного навчання |