| Балакірєва В. А. |
Структура готовності майбутнього вчителя до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу |
| Бєляк О. М. |
Структурування навчальної інформації як складова підготовки студентів немовних спеціальностей |
| Біда О. А. |
Особливості полікультурної компетентності іноземних студентів і її прояв в умовах професійної підготовки |
| Білак Ю. Ю., Кобаль В. І., Лях І. М. |
Техніко-дидактичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі університету |
| Богів О. Я. |
Становлення та розвиток педагогічної освіти на Закарпатті (друга половина XVIII ст. - перша половина XX ст.) |
| Боксгорн В. В. |
Теоретико-методологічні засади вивчення впливу засобів масової комунікації на соціальне виховання школяра |
| Васьківська Г. О. |
Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти |
| Віцукаєва К. М. |
Структурно-функціональна модель підготовки майбутнього соціального педагога як суб’єкта професійної діяльності |
| Гамерська І. |
Упровадження нових технологій як один з напрямів гармонізації освітніх систем |
| Грона Н. В. |
Творчі групи студентів у системі науково-дослідної роботи вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації |
| Данільченко Н. І. |
Синтаксична позиція: до витоків поняття |
| Довбенко С. Ю. |
Впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи |
| Илясов А. А. |
Возможности усложнения игровых методик, способствующих развитию языковой компетенции студентов |
| Ілляш С. Д. |
Інформаційна культура як важлива складова професійної культури майбутнього вчителя початкових класів |
| Кондратюк С. М., Павлущенко Н. М. |
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження нового змісту державного стандарту початкової загальної освіти |
| Кузьмінський А. І. |
Теоретичні засади формування педагогічної майстерності викладача |
| Курінная Т. П. |
Історія розвитку технологічної освіти в Україні |
| Кучай О. В. |
Формування сучасного стереотипу вчителя в умовах євроінтеграції |
| Кучай Т. П. |
Естетичне виховання в початкових школах Японії |
| Лаврентьєва О. О. |
Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу |
| Литвиненко С. А. |
Моніторинг якості підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійно-педагогічної діяльності |
| Махінов В. М. |
Формування комунікативної компетенції майбутніх учителів засобами міжпредметних зв'язків на заняттях з іноземної мови |
| Мовчан В. І. |
Аналіз поняття «проектно-художня діяльність учнів початкових класів» |
| Мойко О. С. |
Історія формування інформатики як фундаментальної науки в Україні |
| Науменко У. В. |
Вища гуманітарна освіта України в контексті європейських вимог |
| Пальшкова І. О. |
Комунікативна компетентність майбутніх філологів: методичний аспект |
| Петухова Т. А. |
До вирішення питань технічної грамотності в контексті напряму «технологічна освіта» |
| Савченко К. Ю. |
Педагогічне управління процесом переходу професійно-орієнтованої інформації у режим проектної діяльності майбутніх вихователів дошкільного закладу |
| Савченко Л. А. |
Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи |
| Садова І. I. |
Bпровадження розвивальних технологій навчання у вищій педагогічній школі |
| Самохвалова А. Г. |
Развитие готовности будущих учителей к преодолению коммуникативных трудностей субъектов педагогического общения |
| Сивик О. А. |
Форми та методи позанавчальних можливостей освоєння сучасної української літератури в естетично-виховному контексті |
| Сокаль М. А. |
О формировании читательской компетентности младших школьников: изучение языка художественной литературы |
| Сторож В. В. |
Педагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання соціономічних технологій у професійній діяльності |
| Стрельбицька С. М. |
Особливості формування етнокультурної компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах глобалізації |
| Тамбовська К. В. |
Інтелектуальна культура як складова якісної освіти |
| Тимощук О. В. |
Поняття дослідницьких умінь магістрантів у психолого-педагогічній літературі |
| Тихонова А. Ю. |
Роль региональной культуры в профессиональной подготовке будущих учителей |
| Ткаченко В. В. |
Основні аспекти поняття «здоров'язбережувальні технології» |
| Ткаченко К. О. |
Новітні технології в навчальному процесі при підготовці вчителів початкових класів до формування комунікативних якостей мовлення в учнів |
| Толопко О. О. |
Формування організаційної компетентності майбутніх учителів під час навчання у вищому навчальному закладі |
| Турбарова Н. К. |
Про деякі аспекти фразеологічної роботи на уроках читання у контексті реалізації компетентнісного підходу |
| Харкавців І. Р. |
До проблеми професійної самореалізації сучасного вчителя іноземної мови |
| Чичук В. М. |
Напрями використання прогресивних ідей польського досвіду підготовки вчителя початкових класів у вищих навчальних закладах України |
| Чусова О.М. |
Діагностика підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки |
| Шарапа Г.Ф. |
Деформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінності |