| Ахмет Али Айдын |
Методика исследования концепта «любовь» в русской и турецкой картинах мира (на материале произведений И. А. Бунина и Я. К. Беятлы) |
| Алексеева Т. Б., Писарева С. А. |
Управление инновациями в образовании: возможности культурологического подхода |
| Балакірєва В. А. |
З історії розвитку трудового навчання і виховання учнів молодшого шкільного віку та форм організації цього процесу |
| Батракова И. С. |
Особенности образования взрослых в современном университете: организационно-педагогический аспект |
| Біла О. О. |
Професійна підготовка майбутніх соціономістів сфери до створення безпечних умов соціально-педагогічної діяльності в загальноосвітній школі |
| Білгородська О. Є. |
Формальна композиція в системі художньої освіти майбутніх архітекторів |
| Боксгорн В. В. |
Роль соціально-педагогічної перцепції у фаховій підготовці майбутніх соціономів педагогічних університетів |
| Васенко О. В. |
Хмарні технології у підвищенні якості управління навчальним процесом |
| Вітрук О. А. |
Формування професійної майстерності майбутнього вчителя технологій в умовах професійної підготовки |
| Галактионова Т. Г, Зайцева Е. В. |
Читательская компетентность как фактор активизации информационных связей в системе управления педагогическим процессом |
| Георгієв В. М. |
Мотиваційний компонент у структурі професійної компетентності майбутніх офіцерів високомобільних десантних військ |
| Гладкая И. В. |
Информационная поддержка студентов в системе управления образовательной деятельности в рамках педагогической олимпиады |
| Глубокова Е. Н. |
Основные образовательные программы в вузе как механизм управления знаниями |
| Гуменюк Т. Б., Корець М. С. |
Cистемний підхід як складова освітньої інноватики |
| Горщенко Ю. А. |
Формування оцінно-естетичних суджень у майбутніх учителів початкової школи в навчальному процесі вищої школи |
| Гущак Ж. М. |
Концептуальна модель технологічного процесу формування безпекознавчої компетентності студентів |
| Демір М. І. |
Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики |
| Ерсьозоглу І. |
Інформаційно-аналітична діяльність менеджерів освіти шкільного рівня |
| Заплатинський В. М. |
Аналіз підготовки школярів та студентів з питань безпеки, здоров’я та цивільного захисту в Україні та її зміни у зв’язку з виникненням військових загроз |
| Карпова С. М. |
Індивідуалізація навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторів |
| Кінєшева А. Ю. |
Використання інформаційних технологій у формуванні прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти |
| Коваленко І. В. |
Реалізація інноваційної випереджаючої освіти у системі підготовки вчителів технологій |
| Козлова А. Г. |
Управление подготовкой студентов магистратуры на основе принципа обогащающего обучения |
| Кузьменко Ю. О. |
Особливості підготовки державних службовців до аналітичної діяльності |
| Курач М. С. |
Розвиток творчих здібностей студентів у процесі художньо-проектної діяльності |
| Литовченко О. В. |
Управление развитием регулятивних универсальных учебных действий школьников |
| Москальов М. В. |
Дослідження стану тривожності молодих педагогів при входженні в освітню організацію |
| Назаров О. А. |
Проблемні питання порядку проведення атестації судових експертів-психологів відповідно до чинного законодавства України |
| Омельченко Л. М. |
Внутрішня мотивація педагогічної діяльності: сутність та чинники |
| Омельчук О. В. |
Характеристика розвитку творчих здібностей старшокласників в умовах профільного навчання художньої обробки матеріалів |
| Оршанський Л. В., Цісарук В. Ю. |
Структурно-функціональна модель фахового навчання майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини |
| Пак І. О. |
Формування естетичної і художньої культури школярів засобами хореографічного мистецтва |
| Парфенюк В. О. |
Самовдосконалення особистості як психолого-педагогічна проблем |
| Перепелиця О. В. |
Художньо-творча виставка як підсумок творчої діяльності колективу |
| Петухова Т. А. |
Професійна компетентність майбутніх фахівців з технологій у системі управління педагогічним процесом |
| Полещук Л. В. |
Компетентнісний підхід у формуванні професійно значущих якостей менеджерів освіти |
| Полозенко О. В. |
Педагогічні умови формування психологічної готовності майбутніх фахівців аграрної галузі до професійної діяльності |
| Постоян Т. Г. |
Навчальна дисципліна «управління впровадженням інновацій в галузі освіти» як засіб формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти |
| Ревякина Е. Г. |
Безопасность как один из факторов образовательной среды, влияющий на формирование личностного здоровья студентов |
| Скоромна М. В. |
Результати аналізу стану проблеми формування культури почуттів особистості |
| Йылдыз Текин |
Вопросы освещения темы национальной культуры в учебниках турецкого языка |
| Черненко Н. М. |
Аналіз та класифікація вірогідних ризиків у галузі освіти |
| Чжан Лей |
[Витоки усвідомлення піаністами пізнавальної ініціативи як навчальної категорії в українській філософії |
| Шаматажи С. В. |
Рекомендації з оцінювання та прогнозування педагогічної діяльності |
| Shekhavtsova S. O. |
The peculiarities of students’ stimulation for obtaining subjective experience during the pedagogical practice |
| Yashchuk O. V. |
Structure of the professional culture of a medical specialist of a start-up qualification level |