Зміст
|
Бадалова М. В. Мыслительные стратегии преодоления неопределенности в профессиональной деятельности психолога |
3 |
|
Боровцова М.С. Механізми становлення ґендерної ідентичності особистості |
9 |
|
Вдовіченко О.В., Студінська В.С. Розвиток пам’яті в молодшому шкільному віці на уроках англійської мови. |
13 |
|
Горячая Т.С. Феноменологическая психология и христианская богословская мысль: сходства и различия. |
18 |
|
Закревский В. Э. Стратегия жизни как фактор социально-профессионального самоопределения. |
23 |
|
Закревский В. Э. Временная перспектива индивида: теоретический и практический аспекты. |
27 |
|
Криволапчук В. О. Психофізіологічна надійність працівників кримінальної міліції |
31 |
|
Мартынова Р.Ю. Психологические особенности восприятия и осмысления научного текста на профессионально-речевом этапе интегрированного обучения иностранным языкам. |
34 |
|
Массанов А.В. Діагностика психологічних бар’єрів у творчій діяльності особистості |
41 |
|
Матієнко Т. В. Перебіг емоційних станів оперуповноважених |
44 |
|
Павелко И. И. Исследование экзаменационного стресса у курсантов в условиях обучения в вузах МВД. |
51 |
|
Проскурняк О.І. Роль активності у формуванні комунікативної діяльності особистості. |
54 |
|
Рафа М.Б. Особливості реконструкції життєвого досвіду як детермінанта розвитку інноваційного потенціалу особистості. |
58 |
|
Сімко А.В. Емпіричне дослідження координаційних можливостей психомоторики дітей-олігофренів старшого дошкільного віку на різних рівнях побудови рухів |
62 |
|
Сухенко Я.В. Аналіз власного досвіду як засіб моделювання програми формувального експерименту |
67 |
|
Цільмак О. М. Методи корекції невпевненості у собі |
72 |
|
Черкасов М. П. Семантика оцінок художньообразних висловлень та рівні їх усвідомлювання. |
75 |
|
Харцій О. М. Підготовка майбутніх спеціалістів до управлінської діяльності |
80 |
|
Шевяков О. В. Модель психологічного забезпечення розвитку соціотехнічних систем діяльності |
83 |
|
88 |
|
|
93 |



























