Зміст
|
Бадалова МВ Соотношение веры и знания в мыслительной деятельности психолога |
3 |
|
Бикова СВ Компонентний склад якісних і формально-динамічних показників схильності до ризику |
10 |
|
Бондаревич С М До питання про моделювання метафізичного здоров'я |
14 |
|
Бринза ІВ Аналіз зв'язків між показниками життєстійкості особистості та переживанням благополуччя |
18 |
|
Горячая ТС Цели работы с психологическими проблемами человека в психотерапии и у духовных руководителей |
21 |
|
Гузь НВ Вивчення особливостей розвитку навчальної самосвідомості як компонента ставлення молодших школярів до навчання |
26 |
|
Гусакова МП Опосредствование коррекцией обучения как средства развития (реализация триады развитие-коррекция-обучение в образовательной программе для дошкольников "Коучинг детства") |
30 |
|
Дранько ЯМ Комунікабельність як базова складова професійної компетентності майбутнього педагога |
34 |
|
Завірюха ВВ Здатність студентів до професійного самопізнання та методика оцінювання рівня її сформованості |
38 |
|
Закревский ВЭ Мировоззрение как составляющая психосферы |
43 |
|
Козачук О А Особливості процесу "виявлення" схильності до гомогендерної сексуальної орієнтації |
46 |
|
Кузікова СБ Сутність принципу особистісного саморозвитку в психологічній корекції |
48 |
|
Массанов АВ Психологічні умови розвитку соціальної зрілості старшокласника |
54 |
|
Марковец ЛН Эмпирический статус стрессрезистентных/стрессогенных качеств личности будущих практических психологов |
56 |
|
Матієнко ТВ Нормативно-правова основа прийняття та реалізації рішень в професійній діяльності оперуповноважених |
60 |
|
Мельничук ІВ, Андріяш ХО Роль етики та мовлення у професійному спілкуванні юристів |
64 |
|
Мельничук ІВ, Косаренко ВЛ Мотивація алкоголізму як прояв девіантної поведінки |
67 |
|
Павелко ІІ Психологічна допомога постраждалим у подоланні шокової травми |
71 |
|
Рязанцева Е Ю Принятие как экзистенциальный ресурс личности |
75 |
|
Сакалюк ОО Феномен толерантності в контексті полікультурної освіти |
79 |
|
Склярова РВ Особенности физического развития детей часто болеющих острыми респираторными инфекциями и физическое воспитание |
83 |
|
Султанова ИВ Теоретические основы построения тренинга эмоциональной устойчивости студентов на начальном этапе обучения |
85 |
|
Фалько НМ Психологічні аспекти комунікативної агресивності та конфліктності студентів психолого-педагогічних спеціальностей |
87 |
|
Хижняк ОА Загальнометодологічні та теоретичні підходи до формування особистості захисника країни |
92 |
|
Цільмак ОМ, Яковенко СІ Методика проведення допиту дошкільника |
95 |
|
Цільмак ОМ Загальна структурно-логічна модель психограми начальника кримінальної міліції |
99 |
|
Черкасов МП Теоретичні засади психології художнього образотворення |
103 |
|
Ятчук МС Аналіз результативності психологічного супроводження особистісного зростання курсантів ВНЗ МВС України |
106 |
|
Ярая ТА Професійна підготовка майбутніх практичних психологів до роботи зі студентами з обмеженими можливостями як предмет психологічного аналізу |
111 |
|
114 |
|
|
121 |



























