Зміст
|
Антонюк Л В Критерії та рівні готовності майбутнього вчителя до навчально-дослідницької діяльності |
4 |
|
Арбузникова ЕС, Тарасенко ЛВ Инновационный аспект курса иностранного языка в техническом вузе |
8 |
|
Баранова В В Сутність образотворчої діяльності
|
11 |
|
Барбіна Є С Студентське самоврядування як школа ефективної співпраці майбутнього менеджера освіти з громадськими організаціями |
14 |
|
Бартенева И А Активизация самостоятельной работы студентов как средство формирования экологической культуры |
17 |
|
Біла О О Про особливості організації самостійної проектної діяльності майбутніх фахівців соціономічної сфери в інноваційній вищій школі |
21 |
|
Борисенко Л Л Психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищих навчальних закладах |
23 |
|
Бугаева П В, Савченко Е В Анализ взаимосвязи профессиональной деятельности и способностей инженера |
28 |
|
Вороненко О В Нормативно-правове забезпечення діяльності керівників вищих навчальних закладів до здійснення ефективного управління у сфері трансферу технологій |
31 |
|
Габеркорн І І Експериментальне дослідження ефективності моделі підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів |
35 |
|
Гаєвець Я С Методична компетентність як мета та результат підготовки вчителя початкових класів |
38 |
|
Гвоздій С П Стан, проблеми, перспективи розвитку наукового напряму «безпека життя і діяльності людини» у ХХІ столітті |
42 |
|
Голуб Т П Науково-дослідницька робота студентів у реаліях інноваційної інженерної освіти в університетах Німеччини та України |
46 |
|
Гордиенко Т П , Смирнова О Ю Проблемы информатизации высшего образования современной Украины |
49 |
|
Горіна Ж Д Система навчальних фахових дисциплін функціонально-комунікативного спектру |
52 |
|
Джуринський П Б Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності |
56 |
|
Журавська Л М , Остапенко Е О Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку |
61 |
|
Карпова О О Читання іноземних економічних статей он-лайн як засіб організації НДР студентів-економістів |
68 |
|
Картава Ю К Модель розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти |
70 |
|
Койчева Т І Роль мотивації науково-дослідної діяльності викладачів педагогічного університету у формуванні корпоративної культури |
73 |
|
Копусь О А Модель формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології |
78 |
|
Кузьома Т Б Участь студентів ВНЗ України у науково-дослідній діяльності |
83 |
|
Кумпан М Б Експериментальна модель формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності |
86 |
|
Кушнірук А С Сутність самостійної дослідницької роботи майбутніх учителів математики |
89 |
|
Листопад О А Безперервність творчого розвитку особистості в освіті
|
91
|
|
Ломонова М Ф Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета
|
95 |
|
Лоштун О Б Дослідна робота студентів як умова розвитку професійної компетентності |
99 |
|
Мардарова І К Підготовка студентів до використання мультимедійних презентацій під час організації пізнавальної діяльності дошкільників |
101 |
|
Мачнева О М Ґенеза поняття «Шкільна гігієна» (ХVІ-ХVІІІ століття) |
104 |
|
Мироненко В В Формування готовності студентів спеціальності «Туризм» до науково-дослідної роботи в процесі вивчення іноземної мови |
107 |
|
Мілова М М Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації |
109 |
|
Негрівода О О Проблема організації самостійної роботи студентів іноземної мови |
112 |
|
Ноздрова ОП Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до моделювання уроків з використанням логічних завдань (на прикладі вивчення методики математики) |
114 |
|
Ордановська О І Науково-дослідна робота майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін як складова підготовки до роботи в профільній школі |
116 |
|
Остапчук І П , Винничук М С, Кожушко Р Ю Інноваційний пошук при навчанні студентів |
119 |
|
Полєвікова О Б Лінгвістичні основи словоцентричного підходу до мовної освіти дітей |
123 |
|
Постоян ТГ Інноваційна регіональна модель підготовки галузевих кадрів |
126 |
|
Прохорова О В Особливості науково-дослідної компетентності магістрантів педуніверситетів |
130 |
|
Раєвська І М Специфіка дослідницьких умінь учителя початкової школи |
133 |
|
Реброва О Є Науково-дослідницька діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін у процесі формування художньо-ментального досвіду |
136 |
|
Романчук О П, Пісарук В В, Подгорна В В Інноваційні підходи до лікарсько-педагогічних спостережень за особами, що займаються фізичною культурою |
140 |
|
Руденко Т Б Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів |
143 |
|
Савченко О П Культурологічний підхід до підготовки майбутніх учителів |
146 |
|
Селиванова О П Диалоговое взаимодействие как тип позитивной толерантности
|
148 |
|
Сирцова О В Формування професійно-творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів через педагогічну практику в школі |
152 |
|
Цюпак ІМ Умови становлення системи дошкільного виховання в Херсонському регіоні |
154 |
|
Чайка ОВ Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності |
158 |
|
Шовкопляс О М, Шевель Б О Деякі аспекти історичного розвитку компетентнісного підходу в освіті |
160 |
|
Яблонська Т М Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів |
163 |
|
Яковенко Т В Науково-дослідна робота як фактор розвитку творчого потенціалу студентів у навчальному середовищі інженерно-педагогічного ВНЗ |
168 |
|
185 |



























