Титульна сторінка
|
Тетяна Федірчик, |
Науково-методичний центр університету в системі забезпечення якості професійного розвитку викладачів |
5-16 |
|
Ella Karpova, |
Pedagogical Conditions of Future Preschool Teachers’ Intellectual Development |
17-23 |
|
Алла Колишкіна, |
Організація взаємодії школи і сім’ї у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів |
24-34 |
|
Mykhailo Baimuratov, |
Mechanism of Ensuring Quality of Higher Educational Institutions’ Work |
35-42 |
|
Олег Долженков, |
43-48 |
|
|
Nataliya Mykytenko, |
49-55 |
|
|
Сергій Омельчук. |
Поняттєва співвіднесеність лінгводидактичних термінів «робота з текстом» і «робота над текстом» |
56-64 |
|
Olena Anichkina, |
65-72 |
|
|
Тетяна Рудюк. |
73-79 |
|
|
Svitlana Zolotukhina, |
Stages of Training Future Mathematics Teachers in The Field of Pedagogical Improvisation. |
80-86 |
|
Iryna Palshkova. |
Education Content Humanization in Terms of Primary School Teacher Training |
87-91 |
|
Oleksandr Naumov, |
Balance of Labor Market in The Context of Domestic Education Development |
92-98 |
|
Nataliia Kolesnichenko. |
Conditions of Future Germanic Studies Specialists’ Professional Image Formation |
99-104 |
|
Valentyna Dudchenko, |
Students’ Personal and Professional Potential in The System of University Training |
105-111 |
|
Svitlana Shekhavtsova. |
112-117 |
|
|
Олександр Кошук, |
Обґрунтування методики тестового контролю навчальних досягнень майбутніх інженерів-аграрників |
118-129 |
|
Inna Strazhnikova, |
130-136 |
|
|
Yaroslav Haleta, |
137-143 |
|
|
Mykhailo Hribov, |
144-153 |
|
|
Natalia Merkulova, |
154-160 |
|
|
Oleksii Stasenko, |
Motivating Students For Motor Activity in The Framework of Physical Education |
161-167 |
|
Зінаїда Курлянд, |
Дослідження педагогічної фасилітації учителя як вітагенної педагогічної технології |
168-176 |



























