Випуск №4, 2022
|
Олексій Чебикін |
3-5 |
ПЕДАГОГІКА
|
Iryna Kniazheva |
CULTURAL DIMENSION OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS |
6-10 |
|
Tetyana Koycheva, |
SCIENTIFIC REFLECTION OF THE CATEGORY “AESTHETIC CULTURE” IN THE PEDAGOGICAL DIMENSION |
11-16 |
ПСИХОЛОГІЯ
|
Микита Бабчук |
ПЕРФЕКЦІОНІЗМ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБРАЗУ ФІЗИЧНОГО Я |
17-23 |
|
Олена Булгакова, |
ПСИХОЛОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ, ЯКІ ПЕРЕНЕСЛИ ТРАВМАТИЧНИЙ ДОСВІД |
24-28 |
|
Марина Волошенко |
29-33 |
|
|
Ольга Зіборова |
ОСОБЛИВОСТІ МАТЕРИНСЬКО-ДИТЯЧОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ ВІДХИЛЕННЯХ У ПСИХОФІЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ |
34-40 |
|
Марія Казанжи, |
УКРАЇНОМОВНА АДАПТАЦІЯ КОМПЛЕКСУ МЕТОДИК ДІАГНОСТИКИ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ |
41-48 |
|
Олена Косьянова, |
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ ПОКАЗНИКІВ НЕВРОТИЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ТА ЇЇ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ |
49-56 |
|
Ольга Саннікова |
ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ ПРОНИКЛИВОСТІ ОСІБ, СХИЛЬНИХ ДО МАКІАВЕЛЛІЗМУ |
57-63 |
|
Світлана Симоненко, |
64-71 |



























