// Наука і освіта. – 2015. – №9. – 24-29.
DOI:
Оксана Василівна Войтович,
 викладач кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної),
 Рівненський державний гуманітарний університет,
 вул. Остафова 29а, м. Рівне, Україна 
ЕМОЦІЙНА КУЛЬТУРА В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ 
АНОТАЦІЯ:
У статті розглядається проблема формування емоційної культури вихователя, зокрема, її значення у становленні готовності студентів до професійної діяльності. Уточнено зміст понять «емоційна культура», «компоненти емоційної культури», «педагогічна культура вихователя». Здійснено аналіз психолого- педагогічних досліджень проблеми.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
борці, функціональна підготовленість, вагові категорії, кваліфікація, моделі.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Андреева И. Н. Эмоциональный интеллект: исследования феномена / И. Н. Андреева // Вопросы психологии. – 2006. – № 3. – С. 78-86.
 2. Аннєнкова І. П. Емоційна культура вчителя // Морально-духовний розвиток особистості в сучасних умовах (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді) / І. П. Аннєнкова. – К., 2000. – Кн.2. – С. 318-323. 
3. Богініч О. Л. Шляхи вдосконалення системи підготовки фахівців дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Л. Богініч // е-журнал Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку. – 2008. – №1. – Режим доступу до журн.: [http://intellectinvest.org.ua]
 4. Митина Л. М., Асмаковец Е. С. Эмоциональная гибкость учителя: психологическое содержание, диагностика, коррекция / Л. М. Митина, Е. С. Асмаковец . – М.: Филинта, 2001. – с. 59-60. 
5. Спирин Л. Ф. Педагогика решения учебно- воспитательных задач / Л. Ф. Спирин. – Кострома: КГУ, 1994. – 107 с.

 
										 
										


























