Content
|
Психологія |
|
|
Будиянский Н.Ф. Инвариантная модель личности следователя на стадии предварительного следствия. |
3 |
|
Власова О.І. Аналіз психологічних особливостей розвитку соціальних здібностей у дорослому віці на прикладі дослідження студентів-заочників. |
8 |
|
Запорожцева Г.Є. Історія формування методології професіографічного дослідження. |
12 |
|
Зенковская Т.В. Алгоритм применения системы повышения уровня развития познавательных процессов и психомоторики у подростков с умеренной умственной отсталостью |
14 |
|
Зенковская Т.В. Влияние системы повышения уровня развития познавательных процессов и психомоторики на усвоение программного материала подростками с умеренной умственной отсталостью (На примере предмета «труд»). |
16 |
|
Колот С.А. Психосоциальные особенности обучения в организациях |
21 |
|
Конуп О.Ф. Професійно важливі якості слідчого. |
24 |
|
Максименко С.Д. “Одиниці аналізу” розвитку особистості: методологія питання. |
26 |
|
Святобатько Л.М. Любов - структурний компонент життєдіяльності особистості |
31 |
|
Сіліонова Н.В. Психологічні чинники порушення дисципліни курсантами групи посиленої психологічної уваги |
32 |
|
Тепляков Н.Н. Проблема психологического времени в исследованиях отечественных психологов |
35 |
|
Цільмак О.М. Психологічні детермінанти прояву агресії |
38 |
|
Шевченко Н.Ф. Професійна свідомість практичного психолога як феномен |
41 |
|
Шевяков А.В. Теоретические основы и методы совершенствования рекламных сообщений |
45 |
|
Юдіна О.В. Профілактика психологічної напруженості як один із напрямів професійно-психологічної підготовки науково-педагогічного складу закладів освіти МВС України |
49 |
|
Педагогіка |
|
|
Башавець Н.А. Модель професійної діяльності вчителя з розвитку фізичних якостей старшокласників |
52 |
|
Боднар С.В. Формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. |
55 |
|
Ващенко А.М. Формування професійної мобільності майбутніх офіцерів у процесі навчання у вищих військових навчальних закладах: кілька чинників з багатьох. |
58 |
|
Гвоздій С.П. Особливості розуміння майбутніми вчителями чинників безпечної життєдіяльності. |
63 |
|
Голиков Ю.Г. Роль і місце самовиховання в системі професійно значимих особистісних якостей майбутніх офіцерів. |
66 |
|
Голиков Ю.Г. Єдність навчальної та позааудиторної роботи у формуванні вмінь і навичок професійного самовиховання |
69 |
|
Горліченко М.Г. Організація індивідуального підходу до процесу адаптації курсантів вищого військового навчального закладу. |
71 |
|
Жаровцева Т.Г. Психолого-педагогічна культура сім’ї як структурний компонент сімейного виховання |
74 |
|
Листопад О.А., Білоус Н.М. Структура і особливості конфліктостійкості як професійно необхідної якості майбутнього вчителя |
77 |
|
Пальшкова І.О. Методологічне обґрунтування дидактичних закономірностей практико-орієнтованого підходу у професійному навчанні |
80 |
|
Печерська Е.П. Співацький розвиток дітей: сутність і шляхи вдосконалення |
85 |
|
Сарафанюк Е.І. Педагогічні умови використання віртуального моделювання у процесі загальновійськової підготовки курсантів ВВНЗ |
89 |
|
Соболь Т.А. Підготовка вихователів до роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку |
91 |
|
Ткачук О.Г. Вплив професійно-особистісних характеристик майбутніх учителів музики на рівень їхньої підготовки до професійної діяльності. |
93 |
|
Тягнирядно Є.В. До питання про сутність поняття риторики |
96 |
|
Церна С.В. Еволюція процесу навчання іншомовної лексики в період другої половини ХХ століття. |
98 |
|
Цымбалару А.Д. Д. Дьюи как предвестник проектирования инновационных систем |
101 |
|
Яворська Г.Х. Професіогенез як механізм становлення і розвитку соціально-професійної зрілості майбутнього працівника міліції |
104 |
|
Методика |
|
|
Глузман Н.А. Методика формування узагальнених прийомів розумової діяльності в майбутніх учителів початкових класів при вивченні теоретичного матеріалу з математичних дисциплін. |
107 |
|
Дем’яненко О.Є. Фонетична інтерференція під час взаємодії звукових систем рідної, нерідної та іноземної мов. |
110 |
|
Джуринський П.Б. Розвиток фізичних якостей сили та витривалості у підлітків зі сколіотичними порушеннями опорно-рухового апарату |
113 |
|
Джуринський П.Б. Розвиток фізичних якостей спритності, швидкості і гнучкості в підлітків з початковими не прогресуючими формами сколіотичної хвороби. |
115 |
|
Ковылина В.Г. Коррекционная направленность занятий по физическому воспитанию в дошкольном учреждении для детей с нарушением зрения |
119 |
|
Козак С.В. Квалификационный компонент готовности к использованию иностранного языка. |
122 |
|
Колишкін О.В. Розвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять засобами адаптивного фізичного виховання. |
127 |
|
Колишкіна А.П. Основні напрями формування екологічної свідомості в курсі "навколишній світ" (1-2 класи). |
130 |
|
Литовченко О.В. Пальчиковый игротренинг и упражнения массажа и самомассажа в развитии мелкой моторики умственно отсталых дошкольников |
133 |
|
Мельниченко Г.В. Проблема структурування навчального модуля у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови |
135 |
|
Музика Ю.О. Психолого-дидактичні аспекти розвитку логічного мислення на уроках рідної мови. |
139 |
|
Скворцова С.О. Загальна методика навчання молодших школярів розв’язувати задачі, що містять знаходження суми або різницеве чи кратне порівняння двох добутків та обернені до них |
141 |
|
Яблонська Т.М. Проблема навчання іншомовного читання молодших школярів. |
148 |



























