Content
| Ананьєв А.М. Оцінка професійно-важливих якостей молодих журналістів | 4 |
| Бадюл О.С. Розвиток професійної компетентності . | 6 |
| Богданова І.М. Історичні передумови становлення та розвитку теорії інтуїції | 9 |
| Бринза І.В. Психологічний портрет особистості у стані професійної кризи. | 12 |
| Будиянский Н.Ф. Психологические и правовые возможности судебно-психологической экспертизы | 14 |
| Василенко И.А. Пролонгированное исследование эмоциональности детей младшего школьного возраста | 16 |
| Васильева А. Феноменология самоотношения. | 17 |
|
Васильева А. Состав, структура и динамика ценностных ориентаций личности. |
22 |
| Вдовиченко О.В. Выделение наиболее значимых волевых качеств, влияющих на отношение к риску. | 26 |
| Везенкова Г.І. Вплив самооцінки на професійне самовизначення особистості як важливого компоненту її самореалізації. | 28 |
| Головська І.Г. Методологічні основи формування суб'єкта психологічного впливу. | 31 |
| Гордієнко-Митрофанова І.В. До питання про дидактичний матеріал в ігровій технології ООД МАРО як умову оптимізації навчального процесу. | 34 |
| Гузалова О.В. Розвиток творчого мислення студентів як засіб професійного становлення. | 38 |
| Гусев А.И. Проблематика научной классификации толерантности к неопределенности | 42 |
| Гусева А.В. Психологические аспекты развития гражданского общества в Украине | 45 |
| Денисенко А.А., Дорошенко К.О. Изучение уровня психологической готовности к материнству | 48 |
| Денисенко А.А., Кузин Е.Д. Влияние родительской оценки на развитие самоотношения старших подростков | 51 |
| Дуднік О.А. До проблеми толерантності до невизначеності. | 54 |
| Єрмакова С.С. Кризи професійного становлення . | 58 |
| Жаровцева Т.Г. Критичне мислення викладача в контексті професійної освіти | 61 |
| Завадская Н.С. Активизация воображения учащихся младшего школьного возраста посредством эмоционального переключения | 65 |
| Ігнатенко О.А. Залежність рівня самоактуалізації та ціннісних орієнтацій молоді від професійної спрямованості | 67 |
| Козак С.В. Проблема готовности к деятельности в психолого-педагогической литературе | 70 |
| Колот С.А. Особенности проявления эмоций на основе установочного комплекса. | 73 |
| Кононенко А.О. Психологічна характеристика індивідуального іміджу сучасного педагога. | 76 |
| Кошлань И.Г. Характеристика стиля воспитания в семьях подростков с доминированием эмоциональной модальности «безразличие». | 78 |
|
Кузнецова О.В. «Тип» адаптивности личности и ее индивидуально-психологические особенности. |
80 |
| Лазоренко Т.М. Особливості механізмів психологічного захисту у хворих на хронічну ниркову недостатність. | 84 |
| Лічікакі О.В. Діагностичний супровід особово-професійного розвитку управлінських кадрів. | 86 |
| Ліненко А.Ф. Саморозвиток майбутнього педагога в період навчання. | 88 |
|
Массанов А.В. Залежність прояву психологічних бар’єрів від інтелектуального розвитку особистості. |
90 |
| Массанов А.В. О природе психологических барьеров личности | 93 |
| Меліхова І.О. Мотиваційні ігри сучасної молоді | 97 |
| Мостовая Т.Д. Использование особенностей восприятия зрительных образов у лиц с наркотической зависимостью в программе реабилитации | 100 |
| Орищенко О.А. Психологические особенности эмпатирующей личности | 102 |
| Павелко І.І. Розвиток гуманістичної спрямованості міжособистісного спілкування підлітків. | 105 |
|
Павленко Т.К. Моніторинг майстерності майбутніх учителів фізкультури (на прикладі гімнастики). |
108 |
| Перепятенко О.Л. Система психологической коррекции эмоционального состояния женщин периода зрелости | 110 |
| Пивоварчик І.М. Внесок І.М. Сєченова у розвиток психологічної науки (Одеський період). | 115 |
| Погорєлова О.М., Васильковська О., Кучеренко Г.В. Фактори та критерії визначення якості освітньо-професійної програми (на прикладі спорту) | 117 |
|
Пономаренко Л.П. К Вопросу о культурной динамике (межпоколенная трансмиссия) |
119 |
| Прокоф’єва-Акопова С.А. Ситуація як фактор емоційної нестабільності | 123 |
| Рекина С. Коррекция психофизического развития детей с аутизмом. | 127 |
| Ржевська З.О. Експериментальне формування смислоутворюючих мотивів навчально-професійної діяльності студентів-психологів | 130 |
| Родіна Н.В. Особливості поведінки менеджерів середньої ланки у кризових ситуаціях: результати теоретичного та емпіричного дослідження | 133 |
| Собченко О.М. Проблема дослідження стресу у психологічній літературі. | 135 |
| Собченко О.М. Стрес у життєдіяльності фахівців-рятувальників | 138 |
| Спиридонова Л.К. Дослідження образу Я українських студентів | 140 |
|
Тюрікова О.М. Середовищний підхід до формування цілісної особистості. |
144 |
| Цибух Л.М. Особливості рівня розвитку творчого мислення студентів-психологів. | 151 |
| Чорножук Ю.Г. Індивідуально-типові особливості структури інтелекту осіб з різною емоційною диспозицією | 153 |
| Швець В.В. Вивчення тривожності у підлітків з високим рівнем життєвого благополуччя. | 155 |
|
Шляхтова Ю.А. Гендерные особенности мотивов вступления в брак современной молодежи. |
157 |
|
Шрагина Л.И. Функция воображения с позиций системного подхода |
161 |
| Штабова Л.Г. Особистісна підготовка майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності | 163 |
| Яковлєва М.В. Вплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підлітка. | 166 |
| Белова М.Э. Опыт использования комплекса психодиагностических методик в системе профотбора сотрудников негосударственных предприятий безопасности | 168 |
| Санникова О.П. Психологическая проницательность: концептуализация феномена | 170 |
| Галкіна Н.П., Сергеєва А.В., Сергеєва А.Ю. Особливості інтелектуально обдарованих молодших школярів | 174 |
| Клещерова І.М. Вплив емоційного стану матерів хворих дітей на виконання ними методики “Батьківський твір” | 175 |
| Ситнік С.В. Особистісні детермінанти професійної мотивації керівників морського транспорту | 178 |
| Чебикін О.Я., Павлова І.Г. Становлення емоційної зрілості в підлітковому та юнацькому віці. | 180 |



























