| Психологія |
|
| Бабак К.В. Психологічні засади професійного розвитку студентів |
4 |
| Байєр О.О. Шляхи подолання наслідків соціальних репресій та фактори, що визначають особистісну стійкість |
6 |
| Батраченко І.Г. Психологічний аналіз причин існування реліктових форм пралогічної антиципації |
10 |
| Батраченко І.Г. Психологічні закономірності професіоналізації та інституалізації пралогічної антиципації |
15 |
| Бондаревич С.М. Время как системоформирующий критерий в этиопатогенезе и реабилитационных подходах при соматических нарушениях |
20 |
| Буржумова М.Ф. Аналіз відмінностей та єдності емоцій і пізнавальних процесів |
26 |
| Велитченко Л.К. Речевой образ как элемент речевой системы |
28 |
| Велитченко Л.К. Функциональный анализ речевых процессов |
33 |
| Висковатова Т.П., Душка А.Л. Особенности субъектно-объектных отношений в социальном взаимодействии при аномальном развитии |
37 |
| Данилова Т.В. Психологічна служба в лікувально-курортних установах для дітей з різними формами церебральних паралічів |
41 |
| Дмитренко Н., Шульга В. Особенности ценностных ориентаций студентов различных специальностей |
44 |
| Душка Л.А. Индивидуально-психологические особенности аутичной личности, как субъекта процесса социализации |
48 |
| Євдокімова О.О. Соціально-психологічні особливості студентського віку та їх урахування в системі психологічного супроводу |
52 |
| Журавльова М.О. Емоційний інтелект як проблема психологічних досліджень |
57 |
| Іванов Д.І. Проекція, інтроекція і трансмісія в структурі сімейних стосунків: класичний підхід і сучасний погляд |
61 |
| Игнатенко О.А. Самоактуализация и жизненные планы современного студенчества |
65 |
| Кажарська О.М. Особливості формування психологічної готовності молодого вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти |
68 |
| Козачук О.А. Гомосексуальність як хвороба і варіант норми |
75 |
| Кучмєєв О.О. Результати дослідження психологічних особливостей міжособистісних стосунків жінок-військовослужбовців ЗСУ |
78 |
| Массанов А.В. Основні підходи до аналізу процесу подолання психологічних бар’єрів у професійному самовизначенні особистості |
84 |
| Медведєва С.А. Особливості розвитку асертивності майбутніх практичних психологів |
89 |
| Михайлова І.В. Характеристика рівнів особистісних детермінант прояву турботи про себе в ранньому юнацькому віці |
93 |
| Мітіна C.В. Вплив бездоглядності на розвиток особистості підлітків |
98 |
| Нарійчук М.Д. Психологічні особливості становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів |
102 |
| Пасько О.М. Компетентністна модель фахівців органів досудового слідства |
107 |
| Пономаренко И.Л. Рационально-эмотивный подход в изучении факторов эмоционального выгорания у учителей |
111 |
| Скрябін О.М. Професійна компетентність працівників карного розшуку та її види |
115 |
| Снігур Л.А., Дончак А.М. Застосування психомалюнку в діагностико-корекційній методиці сприяння громадянськості особистості. |
120 |
| Снігур Л.А., Хижняк О.А. Буттєвісне укорінення людини як психологічний механізм формування особистості захисника країни |
125 |
| Цільмак О.М. Складові структури компетентностей |
128 |
| Хижняк О.А.Локус контролю у становленні особистості захисника країни |
135 |
| Шевчишена О.В. Вплив гендерних стереотипів на виникнення рольових конфліктів у молодій сім’ї |
138 |
| Педагогіка |
|
| Бриль Г.К., Унтілова Е.А. Шляхи удосконалення системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів |
144 |
| Гриньова В.М. Професіоналізм і професійна підготовка як підґрунтя надійності професійної діяльності фахівця |
147 |
| Гура О.І. Концепти професійної Я-концепції фахівця |
150 |
| Колесова О.П. Методика діагностики сформованості критичного мислення в майбутніх економістів. |
155 |
| Коляда М.Г. Сутність і специфіка діяльності майбутнього фахівця із захисту інформації та управління інформаційною безпекою. |
158 |
Корнещук В.В. Математичний апарат дослідження професійної надійності фахівців соціономічної сфери
|
162 |
| Савлучинська Л.Г. Проблеми освітньої галузі "людина і світ" |
166 |
| Сомбаманія Г.М. Аналіз практики організації науково-дослідницької підготовки майбутніх магістрів. |
169 |
| Терехова В.І. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх перекладачів засобами інформаційних технологій |
173 |
| Шиліна Н.Є. Процес гуманізації інженерно-технічної освіти як фактор розвитку соціокультурного світогляду майбутнього спеціаліста |
177 |
| Методика |
|
| Гвоздій С.П., Іванова І.В. Проблема узагальнення критеріїв оцінки та засобів діагностики успішності студентів |
181 |
| Данилюк І.А. Деякі підходи, до визначення якості проведення занять у вищому військовому навчальному закладі |
186 |
| Добровольская Л.С. Приоритет системного развития иноязычных речевых умений у старшеклассников |
189 |
| Демчук О.О. Компетентнісний підхід до модернізації професійної освіти |
192 |
| Іванченко Є.А. Принципи системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів |
194 |
| Іванченко Є.А. Види навчання як тактичні складові системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів. |
199 |
| Мельниченко Г.В. Формування уявлення про мову як фундамент етнічної культури в аспекті розвитку етнолінгвістичної компетенції майбутнього вчителя. |
206 |
| Шлапаченко О.А. Рухливі ігри як засіб активізації процесів мислення у дітей 5-8 років зі спастичною диплегією |
209 |
| Батзаяа Тербиш Современные тенденции реформирования высшего образования в Монголии (XXI век). |
213 |
| Гладишев В.В. Реалізація принципу системності і послідовності у програмі виховання дітей дошкільного віку |
216 |
| Гладишев В.В. Методи виховання дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині С.Русової |
218 |
| Жаровцева Т.Г. Професійна готовність фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями. |
221 |
| Попова Н.Ю. Діагностика статевої вихованості дітей старшого дошкільного віку |
224 |
| Черкасов Микола Роль ситуації в оцінці суб’єкт-суб’єктних та суб’єкт-об’єктних відносин за системою ХО творення (на прикладі паремій) |
226 |
| Лексична скарбниця |
|
| Різників Олекса Таблиця україномовних елементів |
231 |