| Когнітивні процеси та творчість |
|
| Агулов М.В. Діяльність психологічних служб вищих навчальних закладів як умова оптимізації процесу керування розвитком творчого потенціалу майбутнього педагога |
4 |
| Акимов C. К. Особенности влияния интернет-аддикции на успешность учебной деятельности студентов. |
7 |
| Антропов А.П. Взаємозв’язок психічних станів моряків з якостями емоційного інтелекту |
12 |
| Барабаш О.Ю. Середовий аспект розвитку когнітивних здібностей школярів |
16 |
| Белова М.Э. Визуальные образы в структуре ментальных тренировок спортсменов |
19 |
| Богданова І.М. Характеристика станів особистісної змобілізованості майбутнього вчителя |
22 |
| Богуш О.Ю. Візуальне мислення як фактор успішності кульової стрільби. |
25 |
| Бондарчук О.І., Соломіна Г.В. Особливості когнітивного стилю керівників освітніх організацій |
28 |
| Ваганова Н. А. Психологічні особливості проявів творчого сприймання у старшому дошкільному віці |
32 |
| Велитченко Л.К. Когнітивні процеси як суб’єктна динамічна система свідомості |
36 |
| Виноградова Л.В. Интеллектуальный контроль: метакогнитивные аспекты самоэффективности. |
41 |
| Віннічук І. П. Психолого-педагогічні принципи розвитку творчої уяви засобами тренінгової системи карус |
45 |
| Водолазська О.О. Самоставлення осіб із різним рівнем мотивації досягнення |
49 |
| Виговський С. Є. Екологічні аспекти аксіологічної системи особистості |
53 |
| Галкіна О.О. Сприйняття сучасної картини світу студентською молоддю Литви та України: порівняльний аналіз |
57 |
| Головська І.Г., Демирова В.К. Особливості супроводу розвитку гнучкості мислення та емоційної стійкості в майбутніх психологів. |
61 |
| Гохман І.О. Операціональні механізми створення образу-концепту при вирішенні задач з фізики |
65 |
| Грек О.М., Ясиновська О.Л. Порівняльний аналіз розвитку креативності у молодших школярів з комп’ютерною та традиційною системою навчання. |
70 |
| Цзян Даньян Психологические особенности развития операциональных компонентов визуального мышления у студентов-художников и студентов-хореографов |
73 |
| Дегтяренко Т.В. Вікова динаміка когнітивного розвитку дитини в концепті психофізіологічного підходу |
78 |
| Дегтяренко Т.В., Шевцова Я. В. Використання психофізіологічних параметрів для оцінки перцептивно-когнітивного та психомоторного розвитку дітей молодшого шкільного віку |
81 |
| Завгородня О. В. Особливості візуальних образів, створюваних жінками та чоловіками |
86 |
| Завірюха В. В. Роль когнітивних процесів та творчості у формуванні здатності студентів до професійного самозростання |
90 |
| Зелинська С. Ф. Суб'єктивне уявлення про психологічне благополуччя студентів психологів |
93 |
| Іванова В. В. Особливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку |
97 |
| Казанжи М. И. Особливості взаємозв'язку показників емпатійних здібностей та фасилятивного потенціалу особистості |
101 |
| Каліщук С. М. Когнітивний аспект соціально-етичних цінностей майбутніх психологів |
105 |
| Коваленко А. Б., Родіна Н. В. Дослідження копінг-поведінки: тенденції та перспективи |
110 |
| Корабльова Н.С. Дискурсивна психологія як відповідь на психологію когнітивну |
113 |
| Корват Л. В. Розвиток когнітивних компетенцій майбутніх економістів у процесі психологічної підготовки |
118 |
| Костюченко О. В. Творча основа сенсорно-перцептивного рівня образотворення |
121 |
| Кошлань І. Г. Особливості обдарованості підлітків з різними типами емоційності. |
126 |
| Крейдун Н.П., Поливанова Е.Е., Яворовская Л.Н., Яновская С.Г. Взаимосвязь ценностно-смысловой сферы и креативных характеристик личности |
129 |
| Кременчуцька М. К., Шеренговий І. О. Проблема діагностики обдарованості у сфері інформаційних технологій |
132 |
| Кузнєцова О. В. Соціальна адаптивність у осіб з різним локусом контролю |
136 |
| Курлянд З.Н. Педагогічна підтримка професійного становлення майбутнього вчителя у вимірах концепції мультиплікативності |
140 |
| Леженіна Л. М. Пізнавальна діяльність слідчого на різних етапах розслідування |
144 |
| Литвиненко О. Д. Віршований розмір як засіб визначення ?-ритму |
147 |
| Марчук Л. М. Вікові особливості прояву асертивної поведінки студентів психологічних спеціальностей |
152 |
| Массанов А. В. Зв'язок інтелектуального розвитку і творчого потенціалу особистості |
155 |
| Медведева Н. В. Метод "Швидкісне ескізування" та його адаптація до умов образотворчої діяльності молодших школярів |
158 |
| Меліхова І. О. Раціональність як прояв здатності до ефективної майбутньої діяльності в студентів-психологів |
163 |
| Моляко В. А. Перцептивное конструирование образа мира: полифонический ракурс |
167 |
| Моргунова Н. С. Метакогнітивні здібності як внутрішній чинник організації самостійної роботи студентів |
174 |
| Муздыбаев К. Новейшие трансдисциплинарные исследования мудрости личности |
178 |
| Неделевич В. Ю. До проблеми розуміння учнями художніх текстів |
184 |
| Новікова О. В. Стратегіальний підхід у розвитку творчого мислення дітей молодшого підліткового віку |
187 |
| Олефір В. О. Інтелектуальний ресурс особистості: досвід структурної діагностики |
192 |
| Панченко О. А., Плохіх В. В., Панченко Л. В., Гаража М. В. Аналіз когнітивних та регулятивних компонентів системи професійної діяльності водіїв міського автомобільного транспорту |
196 |
| Плохих В. В. Установка в организации творческого процесса |
200 |
| Прохоров А. О. Когнитивные и метакогнитивные основания образа психического состояния субъекта. |
203 |
| Розіна І. В. Особливості розвитку креативного мислення підлітків за допомогою тренінгових технологій |
208 |
| Розіна І.В., Іванова Х. Порівняльний аналіз особливостей розвитку мислення у молодших школярів з нормою та патологією розвитку |
213 |
| Русанова К. А. Діагностика типів мислення у професійних танцівників. |
217 |
| Санникова О. П. Конгруэнтность как индикатор целостной, интегрированной личности |
220 |
| Сасько О. О. Проблема визначення соціального інтелекту в психологічній науці. |
224 |
| Семків Х. Б., Сидорик Ю. Р. Особливості емоційного стану молодших школярів з різним рівнем успішності виконання навчальних завдань |
227 |
| Сергеєва А. В. Характеристика когнітивного компонента інтегральної ідентичності особистості |
231 |
| Симоненко С. М. "Образ світу" та "картина світу" як детермінанти індивідуальних стратегій візуально-мисленнєвої діяльності суб`єкта |
234 |
| Ситнік С. В. Креативність особистості в управлінській взаємодії |
243 |
| Снігур О. М. Взаємозв’язок рефлексії зі самоставленням студента |
|
| Спиридонова Л. К. Дослідження глибинних структур образу світу українців (за методикою К.Г.Юнга "Образ світу") |
250 |
| Тітова Т. Ю., Цибух Л. М. Дослідження розвитку соціального інтелекту у дітей дошкільного віку. |
254 |
| Ткачук О. В. Творчий інтерес у структурі художніх здатностей особистості |
257 |
| Форманюк Ю. В. Особливості мислення юнаків з ознаками інфантильності |
262 |
| Чебикін О.Я., Кленчу А.М. Емоційно-комунікативні особливості атрактивності як передумови формування основ іміджу у майбутніх вчителів |
266 |
| Черножук Ю. Г., Антропов А. П. Социальный интеллект менеджеров морского транспорта: сравнительный анализ. |
272 |
| Саннікова А. О. Особистісні чинники ризику сценічних бар’єрів |
276 |
| Санников А. И. Принятие решений: наука и искусство |
280 |
| Резюме |
284 |
| Наші автори |
303 |